duminică, 15 septembrie 2013

De inceput...

Hello tuturor! Eu sunt Cosmina J si mai bine zis Mina. Bun venit pe “Life as I know it”! nu as vrea sa va inchipuiti ca am cine stie ce viata si o sa va povestesc intamplari din culisele V.I.P.; sunt o persoana cat se poate de obisnuita. Am decis sa creez un blog pt ca de multe ori m-am lovit de situatii in care nu am stiut cum sa actionez si tot in acele situatii nu am avut nici macar pe cineva pe care as fi putut sa-l intreb, sa cer o parere, un sfat, orice. E, de fapt, un blog despre orice; de la retete culinare pana la metode de infrumusetare si nu numai. Daca aveti cereri, propuneri, sugestii, le astept, sunt aici. Sper sa va placa si sa va fiu de folos! 
Si, mai nou, ask: www.ask.fm/CosmiMina

XOXO
Mina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu