miercuri, 23 octombrie 2013

Masca pt par, varianta "cum sa-mi creasca mai repede parul"

In clasa I eram tunsa foarte scurt, baieteste, atunci a fost pt ultima oara  In ultimii aproximativ 5 ani parul meu a fost lung, lung la modu pana sub omoplati, iar in ultimii 2 ani, pana in zona lombara. Ce am avut in cap atunci cand m-am tuns putin sub umar, nu stiu. Chiar din ziua in care am facut-o am cautat tot felul de solutii sa-l fac sa creasca mai repede. De curand am auzit de o super masca ce urma sa-mi schimbe viata. Am fost avertizata ca pot face o reactie alergica, ca o sa ma usture scalpul, ca poate provoca arsuri  in orice caz, panica, panica, panica! Atunci cand mi-am luat tinctura de ardei iute din plafar am avut inima stransa putin, si in ultimele 2 luni a stat acolo pe raft, undeva mai intr-un colt dar azi mi-am facut curaj! 

Iata marea masca pt par:

 zeama de la 1/2 lamaie
ulei de ricin (din ochi, eu am pus cam mult)
ulei de jojoba (cat cuprinde )
tinctura de ardei iute

In primul rand nu ustura DELOC, am stat 30 min lejer cu el in par, am intrat in baie mai mult de frig. Se aplica doar la radacina. Se presupune ca iti creste vascularitatea la nivelul scalpului, eu n-am simtit nimic, sunt curioasa daca o sa-mi cada la fel de mult par de acum incolo, atata tot. Concluzia: incercati, nu ustura, o sa fac un update peste ceva timp sa va anunt in caz de vreo schimbare.

Daca ati incercat, spuneti-mi, poate am facut eu ceva gresit 

XOXO 
Mina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu