miercuri, 23 octombrie 2013

Timp liber - Gradina Zoologica, Targoviste

Imi place spontaneitatea, foarte, foarte mult  si cu toate ca atunci cand am plecat de acasa aveam o alta destinatie, am ajuns si in Targoviste. Dupa ce am luat la rand toate magazinele si mai mult, am facut piata
ca o gospodina desavarsita ce sunt...

...am ajuns la Zoo 

Din cate stiu eu, e considerata cea mai frumoasa gradina zoologica din Romania. Dar oricum ar fi, mie mi-a placut mult. Imi este foarte frica de reptile si nu imi plac caii, so no photos.


Domnul Leu 



Am fost extra fascinata de tigrii. Si ei si leii erau la ora mesei, iar pranzul lor arata cam asa:

Ursuleul 


Lupul Alb
...care era cam trist 

Strutii

...si nu numai. Eu zic sa incercati, merita sa ajungeti pe acolo, nu e foarte departe de indragita noastra Capitala, si in + Targoviste are si alte atractii turistice:



...data trecuta am ajuns si pe stadion...


...si la Turnul Chindiei...


...chiar si pe Turnul Chindiei 

...si in parc(uri) 

Daca ajungeti pe acolo, povestiti-mi experienta voasta 


XOXO
Mina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu